Kraj

Ryszard Solski założył własną agencję - Solski PR

Na rynku rozpoczęła działalność nowa agencja public relations - Solski PR. Jej założycielem i prezesem jest Ryszard Solski, wieloletni dyr....

Na rynku rozpoczęła działalność nowa agencja public relations – Solski PR. Jej założycielem i prezesem jest Ryszard Solski, wieloletni dyr. generalny agencji Sigma International. Nowa agencja będzie oferować doradztwo komunikacyjne ze specjalizacją w budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem firm i marek. – Założenie własnej firmy rozważałem od dawna. Zdecydowałem się na to, korzystając z dobrej koniunktury dla profesjonalnych usług doradztwa komunikacyjnego. Polski rynek PR, którego wielkość można oszacować w 2007 r. na 250 mln zł, rozwija się w tempie 15-20 proc. rocznie. Wciąż jest na nim miejsce dla nowych uczestników – powiedział Ryszard Solski.

Agencja będzie świadczyć usługi w zakresie budowania i realizacji strategii komunikacji, public affairs, doradztwa w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Chce skoncentrować się na obszarach nowych technologii, dóbr szybko zbywalnych, ochrony zdrowia i przemysłu oraz usług. Obecnie Solski PR kompletuje zespół pracowników. Wkrótce podpisze pierwszą umowę z klientem. (MKS)