Kraj

Polpharma rusza z pierwszą kampanią Polocardu

Firma farmaceutyczna Polpharma rusza z pierwszą w historii kampanią reklamową Polocardu - leku zapobiegającego zawałom serca. Kampania jest skierowana do...

Firma farmaceutyczna Polpharma rusza z pierwszą w historii kampanią reklamową Polocardu – leku zapobiegającego zawałom serca. Kampania jest skierowana do osób w średnim wieku, które często nie mają nawyku dbania o zdrowie. Ma im uświadomić, że nie powinni czekać na pierwsze sygnały ze strony serca, a tym bardziej ich lekceważyć, gdyż zbyt wiele mają do stracenia, a ich serce bije nie tylko dla nich.

Jest to pierwsza w historii marki kampania ATL. Obejmuje TV (TVP, TVN, Polsat), radio (PR1, Radio Kolor, Na Fali, Plus Legnica, Radio Zielona Góra, Audytorium 17, Pakiet 44 Niezależnych) oraz nośniki zewnętrzne – citylighty. Kreację przygotowała agencja McCann Erickson, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann. (MB)