Zagranica

Reklamodawcy z Terminalu 5 na Heathrow mogą oczekiwać rekompensat

Firmy, które zainwestowały w kampanie na Terminalu 5 na lotnisku w Heathtrow, mogą domagać się rekompensat w związku ze spadkiem...

Firmy, które zainwestowały w kampanie na Terminalu 5 na lotnisku w Heathtrow, mogą domagać się rekompensat w związku ze spadkiem ruchu na lotnisku. Od czasu uruchomienia terminalu 27 marca br. zostało odwołanych ponad 400 lotów.

Jonathan Goldsmid-Whyte, global chief executive w Aviatorze, “lotniskowej” komórce firmy Kinetic, zapewnia, że klienci, którzy opierali swoje inwestycje na przedstawianych im prognozach liczby pasażerów, mają prawo ubiegać się o rekompensatę ze strony sprzedawcy reklam, czyli JCDecaux.

Julie France, managing director w JCDecaux w Wielkiej Brytanii, nie spodziewa się jednak kłopotów z niedoborem odbiorców reklam na lotnisku, przewidując, że problem szybko zostanie rozwiązany. (“BrandRepublic”)