Przetargi

Aflofarm negocjuje z kilkoma domami mediowym

Aflofarm, firma farmaceutyczna, negocjuje warunki ewentualnej współpracy z kilkoma domami mediowymi. Przegląd ma się zakończyć w najbliższych dniach. Listy agencji...

Aflofarm, firma farmaceutyczna, negocjuje warunki ewentualnej współpracy z kilkoma domami mediowymi. Przegląd ma się zakończyć w najbliższych dniach. Listy agencji nie ujawniono, a Jacek Furman z zarządu spółki zaprzeczył, jakoby w ogóle prowadzony był przetarg (patrz DS “MMP” z 21 marca br.).

Ostatnio dla Aflofarmu pracował przez kilka miesięcy Brand Connection, a wcześniej – MPG, Macroscope OMD, Effective Media, Star Media – wszystkie na przestrzeni niespełna dwóch lat. Współpraca z domem mediowymi oznacza w przypadku Aflofarmu planowanie i zakup telewizji. Firma prowadzi w rankingu największych reklamodawców radiowych (62,5 mln zł w 2007 r. wg Expert Monitora). W telewizję inwestuje od wakacji 2006 r. (JN)