Kraj

Citi Handlowy reklamuje innowacyjne pożyczki konsolidacyjne

Bank Handlowy w Warszawie (marka Citi Handlowy) rozpoczął drugą odsłonę kampanii reklamowej pożyczek konsolidacyjnych. Tym razem z hasłem: "Jedna niższa...

Bank Handlowy w Warszawie (marka Citi Handlowy) rozpoczął drugą odsłonę kampanii reklamowej pożyczek konsolidacyjnych. Tym razem z hasłem: “Jedna niższa rata i więcej pieniędzy” bank będzie obecny zarówno w telewizji, jak i na plakatach zewnętrznych w 18 miastach w całej Polsce. – Nasza kreacja podkreśla innowacyjność i dostępność naszych pożyczek konsolidacyjnych. Jedna niższa rata w Citi Handlowy zastąpi wiele rat w różnych bankach, dzięki czemu zyskasz dodatkowe pieniądze na bieżące wydatki – z takim komunikatem chcemy trafić do naszych klientów – mówi Izabela Kochańska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej bankowości detalicznej Banku Handlowego. Kreację przygotowała agencja Wuderman, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. (MB)