Kraj

Kofola startuje z międzynarodową kampanią napojów Jupi "Jest soczyście, bo owoce są Jupi"

Rusza międzynarodowa kampania TV napojów Jupi firmy Kofola. Kampania "Jest soczyście, bo owoce są Jupi" obejmie Polskę, Czechy i Słowację....

Rusza międzynarodowa kampania TV napojów Jupi firmy Kofola. Kampania “Jest soczyście, bo owoce są Jupi” obejmie Polskę, Czechy i Słowację.

Idea spotu została zaczerpnięta z buddyjskich mandali. Soczyste owoce pokazane z dalekiej perspektywy układają się w żywe, naturalne i spontaniczne kształty – od kropli spadającego soku ułożonej z pomarańczy. Sekwencja mieszania i łączenia owoców w kształty prowadzi do pointy, którą jest ikona marki Jupi – uśmiechnięta pomarańcza.

Kampania ma podkreślić indywidualny wizerunek marki Jupi, która daje nie tylko orzeźwienie, ale również radość. Kampanię przygotował zespół agencji Hand Made. Media koordynuje dom mediowy MindShare. Niegazowane napoje Jupi zawierają 20 proc. prawdziwego soku owocowego.

Produkt miał swój udany relaunch w ub.r. Obecnie ma 10-proc. udział wartościowy w swojej kategorii (dane ACNielsen, grudzień 2007 – styczeń 2008). Nowa kampania ma ugruntować pozycję marki. Spot został wykonany w technice 3D. Autorem animacji jest Platige Image. Muzyczne tło filmu reklamowego stanowi utwór “Hafanana” Africa Simone’a. (MKS)