Kraj

Zaniewski i Weeks jurorami na Golden Drum; Fenenko pokieruje jury w kategorii internet, nowe media

Iwo Zaniewski, dyr. kreatywny agencji PZL, i Robin Weeks, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za Europę Środkową w Ogilvy Group, będą w...

Iwo Zaniewski, dyr. kreatywny agencji PZL, i Robin Weeks, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za Europę Środkową w Ogilvy Group, będą w tym roku jedynymi polskimi jurorami Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego “Golden Drum”. Weeks będzie pracować w jury kategorii kampanie reklamowe, zaś Zaniewski – press, outdoor, radio, design & art direction. Przewodniczącym jury drugiej kategorii jest Bob Moore, chief creative officer agencji Publicis w Stanach Zjednoczonych.

Natomiast przewodniczącym jury oceniającego prace w kategorii internet, nowe media podczas tegorocznego Golden Drum będzie Serge Fenenko, partner z holenderskiej agencji Novocortex odpowiedzialnej za przygotowanie i realizację kampanii online, laureat wielu nagród kreatywnych (m.in. Golden Hammer, Red Apple Golden Award of Montreux). Fenenko był w tym roku również jurorem konkursu reklamowego Kreatura. (AMS)