Kraj

KAMPANIA NOWEGO PRODUKTU MCDONALD'SA RUSZA W MARCU

Nowa kampania reklamowa sieci McDonald's będzie wspierać sprzedaż wprowadzanej właśnie na rynek nowej kanapki, której nazwa nie została na razie...

Nowa kampania reklamowa sieci McDonald’s będzie wspierać sprzedaż wprowadzanej właśnie na rynek nowej kanapki, której nazwa nie została na razie ujawniona. Jej start zaplanowano na 1 marca br. Tym razem firma zrezygnowała z reklam emitowanych w telewizji. Oprócz materiałów BTL do promocji wykorzystano głównie stacje radiowe: Radio Zet i RMF FM i po raz pierwszy w dziejach polskich kampanii reklamowych McDonald’s billboardy. Spoty radiowe emitowane będą od 5 marca br. przez trzy kolejne tygodnie; a ponad tysiąc tablic reklamowych będzie można oglądać do końca marca br. na terenie całego kraju. Kreację przygotowała agencja CP DDB pod kierunkiem Dana Bogoscha, dyrektora kreatywnego agencji. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Poland. (MM)