Kraj

HYPERmedia odpowiedzialna za kampanię "Your Move" Reeboka

Agencja interaktywna HYPERmedia jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w internecie oraz za adaptację kreacji globalnych do najnowszej kampanii...

Agencja interaktywna HYPERmedia jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w internecie oraz za adaptację kreacji globalnych do najnowszej kampanii Reeboka przebiegającej pod hasłem: “Your Move”. Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest propagowanie filozofii marki promującej indywidualistów. Działania reklamowe skierowane są do szerokiej grupy odbiorców, a ich zadaniem jest zachęcenie do wejścia na stronę WWW, która umożliwia użytkownikom opublikowanie własnego filmu z oryginalnym wyczynem sportowym. W kampanii wykorzystano portale: Interia.pl, Onet.pl, O2.pl (m.in. serwisy sportowe), Tlen, Gadu-Gadu, YouTube, serwisy sieci Ad.net (serwisy lifestyle’owe) oraz stronę www.reebok.com/yourmove.

W kampanii wykorzystano też media ATL, prasę, telewizję i outdoor. Kreację internetową oraz stronę WWW przygotował Carat Fusion, ATL powierzono agencji McGarry Bowen.

HYPERmedia odpowiedzialna jest za adaptację kampanii oraz strony internetowej dla ośmiu rynków (Europa i Azja). Agencja odpowiedzialna jest również za koordynację lokalizacji wszystkich światowych kampanii Reeboka w sieci. (AMS)