Polskapresse prowadzi od dziś na łamach wszystkich 18 tytułów zrzeszonych pod marką dziennika “Polska” oraz w serwisach internetowych akcję społeczną “Eko-logiczna Polska”. Uruchomiono także stronę internetową przeznaczoną projektowi. Akcja zaplanowana jest długofalowo. Koordynatorem została Barbara Mietkowska, wydawca “Polski”.
“Eko-logiczna Polska” będzie edukować, inspirować, budować pozytywne wzorce i upowszechniać dobre praktyki. – Podążając za modą na ekologię, chcemy pokazać, czym naprawdę jest ta nowa moda, gdzie jest prawdziwa, a gdzie zakłamana. Będziemy patrzeć na ekologię od strony przeciętnego konsumenta – powiedziała Barbara Mietkowska.
Pierwszym działaniem na łamach “Polski” będzie dwudniowa akcja “Drzewo za makulaturę”, która odbędzie się w siedmiu największych miastach Polski.
Ambasadorami akcji zostały znane osoby: Eleni, Sebastian Karpiel-Bułecka, Katarzyna i Cezary Żakowie, Mariusz Kiljan, Iwona Guzowska, Radosław Hyży. Początek akcji poprzedziła kilkudniowa kampania teaserowa we wszystkich tytułach “Polski” i serwisach internetowych Polskapresse. (KP)