Kraj

Zespół Feel reklamuje kredyty hipoteczne Banku Millennium

Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię kredytów hipotecznych. Występują w niej członkowie jednego z najpopularniejszych ostatnio polskich zespołów - Feel. Spot...

Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię kredytów hipotecznych. Występują w niej członkowie jednego z najpopularniejszych ostatnio polskich zespołów – Feel. Spot z udziałem grupy będzie emitowany w stacjach telewizyjnych od 1 maja, od soboty można go oglądać w serwisie YouTube.

– W reklamie wykorzystaliśmy jedną z piosenek zespołu Feel pt. “Nasze słowa, nasze dni”, świetnie oddającą uczucia związane z domem. Czasem jest to radość i szczęście z posiadania własnego miejsca, do którego chętnie wracamy, innym razem tęsknota – mówi Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Banku Millennium. – Towarzyszy ona muzykom zespołu, którzy większość dni w roku spędzają w trasie, a także ludziom często przebywającym poza domem, poświęcającym coraz więcej czasu pracy zawodowej. O tym mówi nasza reklama i jej hasło: “Mój dom. Moje szczęście. Poczuj, jak to jest”.

Szefowa marketingu Millennium przyznaje, że bank chce wykorzystać popularność grupy Feel zwłaszcza wśród młodych ludzi, którzy w naturalny sposób są grupą zainteresowaną posiadaniem swojego pierwszego własnego domu, a więc potencjalną grupą kredytobiorców hipotecznych.

Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, internecie, w radiu i poprzez materiały BTL w oddziałach banku (plakaty, ulotki). Kreację przygotowała agencja Mather Communications, a media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa. (MB)