M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kolman wygrała w przetargu Alma Market

Serwis Dzienny | 29 kwietnia 2008, 06:45

Agencja reklamowa Kolman Advertising wygrała przetarg reklamowy na obsługę delikatesów Alma Market. Kolman zajmie się jednym z projektów ATL-owych dla...

Agencja reklamowa Kolman Advertising wygrała przetarg reklamowy na obsługę delikatesów Alma Market. Kolman zajmie się jednym z projektów ATL-owych dla tego klienta. Nieznane są nazwy pozostałych uczestników przetargu.

Alma Market do tej pory nie pracował z żadną agencją reklamową. Samodzielnie realizował kampanie zarówno od strony kreacji, jak i planowania i zakupu mediów. Delikatesy Alma Market do tej pory bazowały na kampanii wizerunkowej prowadzonej w prasie w postaci advertoriali. Reklamy te ukazują się regularnie w magazynach: "Pani", "Viva!" i "Newsweek", gdzie marka ma swoją stałą rubrykę.

W tym roku sieć delikatesów Alma Market rozszerzy się o 10 nowych sklepów. Na koniec roku ma być ich 25 w całej Polsce. W związku z rozszerzeniem zasięgu sieci Alma Market planuje nowe działania wizerunkowe, którymi zajmie się agencja Kolman. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,