Przetargi

Grupa Allianz planuje przetarg na media, szuka też agencji PR

Grupa finansowa Allianz Polska, zarządzająca obecnie dwoma towarzystwami ubezpieczeniowymi (majątkowym i na życie), towarzystwem emerytalnym i TFI (a po wakacjach...

Grupa finansowa Allianz Polska, zarządzająca obecnie dwoma towarzystwami ubezpieczeniowymi (majątkowym i na życie), towarzystwem emerytalnym i TFI (a po wakacjach zamierza uruchomić również bank), rozpoczęła przetarg na agencję public relations i szykuje się do przeprowadzenia przetargu mediowego. Do przetargu PR-owego firma zaprosiła pięć agencji (ich nazw nie ujawnia). W ciągu najbliższych tygodni bank wyśle też briefy do wybranych domów mediowych. Do przetargu zaproszony będzie m.in. Starcom, z którym Allianz obecnie współpracuje. Rozstrzygnięcie przetargu mediowego firma planuje do końca sierpnia br.

Allianz Bank ma wystartować we wrześniu br. Do końca roku chce mieć przynajmniej 20-30 placówek. Za działania marketingowe banku najprawdopodobniej będzie odpowiedzialny dotychczasowy dział marketingu ubezpieczyciela, którym kieruje dr. Dariusz Karłowicz. Marek Baran, rzecznik Allianz Polska, będzie odpowiadał za PR banku. Strategię komunikacji nowego banku opracowuje agencja DDB (w DS “MMP” z 10 czerwca br. informowaliśmy o tym projekcie) i z nią Allianz będzie współpracował przy realizacji działań reklamowych w tym roku. Niewykluczone natomiast, że jesienią br. Allianz rozpisze przetarg ATL-owy na przygotowanie i realizację przyszłorocznej kampanii wizerunkowej banku. (MB)