Kraj

Orange będzie intensywnie reklamować nowe taryfy

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, wprowadza nową taryfę dla klientów indywidualnych oraz taryfę mix. Bartosz Dobrzyński, dyrektor pionu marketingu...

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, wprowadza nową taryfę dla klientów indywidualnych oraz taryfę mix. Bartosz Dobrzyński, dyrektor pionu marketingu telefonii komórkowej w Grupie TP, mówi, że podstawowym założeniem przy konstrukcji nowych taryf było możliwie maksymalne uproszczenie i zaoferowanie klientom stałych bonusów. Przyznaje, że operator liczy na akwizycje nowych klientów kontraktowych, ale nowe taryfy mają stanowić przede wszystkim ofertę utrzymaniową i zachęcającą do przejścia z pre-paid (telefony na kartę) na abonamenty. – Nasze taryfy nie mają równie atrakcyjnego odpowiednika u innych operatorów – przekonuje Dobrzyński. – Ponadto nowością jest to, że klienci, którzy przedłużają umowę, zawsze otrzymują lepszą ofertę.

Orange przygotował intensywną (obejmującą w zasadzie wszystkie media: telewizje, prasę, radio, outdoor) dwumiesięczną kampanią promującą nowe taryfy. Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Warszawa.

Nowa taryfa dla klientów indywidualnych Orange obejmuje sześć abonamentów (25, 35, 55, 75, 100 i 200 zł), w zależności od kwoty abonamentu wraz z pakietem minut klienci mogą wybrać od 1 do 4 usług dodatkowych (na cały czas trwania umowy). Nowe taryfy zastępują wszystkie dotychczasowe oferty abonamentowe dla klientów indywidualnych oraz Nowy Twój Mix. (MB)