PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, wprowadza nową taryfę dla klientów indywidualnych oraz taryfę mix. Bartosz Dobrzyński, dyrektor pionu marketingu telefonii komórkowej w Grupie TP, mówi, że podstawowym założeniem przy konstrukcji nowych taryf było możliwie maksymalne uproszczenie i zaoferowanie klientom stałych bonusów. Przyznaje, że operator liczy na akwizycje nowych klientów kontraktowych, ale nowe taryfy mają stanowić przede wszystkim ofertę utrzymaniową i zachęcającą do przejścia z pre-paid (telefony na kartę) na abonamenty. – Nasze taryfy nie mają równie atrakcyjnego odpowiednika u innych operatorów – przekonuje Dobrzyński. – Ponadto nowością jest to, że klienci, którzy przedłużają umowę, zawsze otrzymują lepszą ofertę.
Orange przygotował intensywną (obejmującą w zasadzie wszystkie media: telewizje, prasę, radio, outdoor) dwumiesięczną kampanią promującą nowe taryfy. Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Warszawa.
Nowa taryfa dla klientów indywidualnych Orange obejmuje sześć abonamentów (25, 35, 55, 75, 100 i 200 zł), w zależności od kwoty abonamentu wraz z pakietem minut klienci mogą wybrać od 1 do 4 usług dodatkowych (na cały czas trwania umowy). Nowe taryfy zastępują wszystkie dotychczasowe oferty abonamentowe dla klientów indywidualnych oraz Nowy Twój Mix. (MB)