Kraj

Program "Wiem, co wybieram" ruszy z kampanią informacyjną

Program "Wiem, co wybieram" promujący zdrową żywność rozpocznie w najbliższych tygodniach kampanię informacyjną adresowaną do konsumentów. Akcja będąca częścią światowej...

Program “Wiem, co wybieram” promujący zdrową żywność rozpocznie w najbliższych tygodniach kampanię informacyjną adresowaną do konsumentów. Akcja będąca częścią światowej inicjatywy “My Choice” prowadzonej przez fundację Choices International jest wspierana przez firmy: Bakalland SA, Frosta, Rieber Foods Polska oraz Unilever Polska, który globalnie jest pomysłodawcą projektu. W przyszłości planowane jest pozyskanie kolejnych producentów żywności do programu.

Szczegóły kampanii nie są jeszcze znane, ale wiadomo już, że złożą się na nią działania public relations i reklamy w mediach przygotowane przez holenderską agencję Force 451. Celem programu jest ułatwienie konsumentom dokonywania wyboru produktów żywnościowych, w których zawartość tłuszczów nasyconych, kwasów tłuszczowych trans, soli oraz cukru jest zgodna z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi. W Polsce już się pojawiły pierwsze produkty z logo “Wiem, co wybieram” – są to m.in. margaryny Rama i herbaty Lipton i Saga. (TW)