Kraj

ROZSZERZONA FORMUŁA TYGODNIKA "NAJ"

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) od aktualnego numeru (9/2001) podniósł swoją atrakcyjność. Ma odświeżoną makietę i rozbudowane niektóre rubryki (np. dziecko,...

Tygodnik “Naj” (G+J Polska) od aktualnego numeru (9/2001) podniósł swoją atrakcyjność. Ma odświeżoną makietę i rozbudowane niektóre rubryki (np. dziecko, zdrowie). Pojawił się też zupełnie nowy dział “Bliżej gwiazd” przedstawiający ciekawostki z życia sławnych ludzi. Kolejną nowością w “Naj” są dołączane do niego cztery strony do kolekcjonowania drukowane na grubszym papierze. Mają wspólny tytuł “Wielki poradnik Naj” i stałe tematy m.in. o gotowaniu, pielęgnacji roślin. Również program telewizyjny dołączany do każdego numeru ma nową formułę. W tygodniku regularnie pojawiają się konkursy. Ostatnio związany był z telewizyjnym programem “Milionerzy”. “Naj” rywalizuje w bardzo konkurencyjnej grupie tygodników kobiecych (poza “Naj” także “Pani Domu”, “Przyjaciółka”, “Tina”). Wskaźnik czytelnictwa CCS “Naj” za rok 2000 wyniósł 15,3 proc. (PBC, SMG/KRC). Lepsze wskaźniki miały “Pani Domu” i “Przyjaciółka”. Przychody reklamowe “Naj” według Agory Monitoring w ub.r. wyniosły 17,8 mln zł brutto, zaś rok wcześniej – 16,5 mln zł brutto (dynamika plus 8 proc.). (KP)