Przetargi

Agencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową platformy N

Agencja reklamowa Brain wygrała przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną platformy N (ITI Neovision). Zakres obsługi obejmuje komunikację w telewizji,...

Agencja reklamowa Brain wygrała przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną platformy N (ITI Neovision). Zakres obsługi obejmuje komunikację w telewizji, prasie, radiu, akcje ambientowe i niestandardowe.

– Agencja Brain, z którą rozpoczynamy współpracę, ma wypracować spójną platformę dla działań reklamowych telewizji nowej generacji N na najbliższe miesiące. Działamy na konkurencyjnym rynku i dlatego efektywna strategia komunikacji jest jednym z kluczowych czynników sukcesu – mówi Olga Korolec, dyrektor ds. marketingu i komunikacji oraz członek zarządu ITI Neovision.

Wartość budżetu, który był przedmiotem przetargu, nie została ujawniona. W przetargu wzięły udział agencje: Brain, DDB, TBWA, Just oraz PZL. Do tej pory większość projektów marketingowych realizowała dla N agencja DDB, niektóre powierzane były innym firmom, m.in. Grandes Kochonos. O rozpoczęciu przetargu pisaliśmy w DS “MMP” 19 maja br. (PM)