M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GCI TRACI DOTYCHCZASOWYCH KLIENTÓW

Serwis Dzienny | 1 marca 2001, 00:00

Firma public relations GCI wchodząca w skład grupy Grey Warszawa traci dotychczasowych zleceniodawców. Z firmą rozstali się ostatnio dwaj klienci:...

Firma public relations GCI wchodząca w skład grupy Grey Warszawa traci dotychczasowych zleceniodawców. Z firmą rozstali się ostatnio dwaj klienci: Bovis LeandLease i Dow Corning, natomiast Sur 5. Net złożył 1 stycznia br. trzymiesięczne wymówienie. Innych możliwości szuka również Dupont. Co prawda GCI został zaproszony do ponownej prezentacji, ale wezmą w niej udział również inne firmy PR. Nie jest więc rozstrzygnięte, czy obsługa tego klienta pozostanie w gestii GCI. Poza wymienionymi na liście obsługiwanych przez GCI klientów znajdują się jeszcze Chello oraz American Bistro Poland. Z usług firmy korzysta także jej właściciel - agencja reklamowa Grey Warszawa - oraz współpracująca z nim agencja interaktywna Argonauts. Po odejściu Magdaleny Marzec-Mróz pełniącej w GCI funkcję head of operation skład zespołu nieco się zmienił. Z zatrudnionych wcześniej pięciu osób obecnie pracują cztery, spośród których Piotr Laskowski, account manager, i Katarzyna Myślicka, account executive, to nowi pracownicy. Z GCI odeszły natomiast Joanna Wierchowicz i Magdalena Śniecińska, pełniące stanowiska PR assistants. Funkcję head of operations objął Wojciech Cieślukowski, ale GCI faktycznie zarządza Wolfgang Ullrich, dyrektor generalny agencji Grey Warszawa. (AMS)