Agencja reklamowa Niceday rozpoczyna współpracę z polskim producentem sprzętu lekkoatletycznego – firmą Polanik. Agencja została wybrana w konkursie, którego założeniem było m.in. stworzenie nowej identyfikacji wizualnej firmy. Inne szczegóły przetargu nie zostały ujawnione.
– W ramach dalszej współpracy przewidziane są m.in. odświeżenie strony internetowej i projekt materiałów korporacyjnych – zapowiada Katarzyna Łukowska, PR & new business director Niceday.
Polanik istnieje od 40 lat. Firma specjalizuje się w produkcji sprzętu służącego do uprawiania wielu konkurencji lekkoatletycznych (m.in.: oszczepy, dyski, płotki, kule oraz sprzęt pomiarowy i wyposażenie dodatkowe służące przechowywaniu i transportowaniu podstawowego sprzętu).
Agencja reklamowa Niceday ma w portfolio m.in. firmy: Kotanyi, Geers, mBank, Opal Property Developments, Premium Foods i Polfa Łódź. (PM)