Kraj

Dawid Szczepaniak udziałowcem Opcomu

Dawid Szczepaniak został udziałowcem agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra. Związany jest z tą firmą od czerwca 2004 r. Pracował jako...

Dawid Szczepaniak został udziałowcem agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra. Związany jest z tą firmą od czerwca 2004 r. Pracował jako project manager, key account manager, a od listopada 2007 r. jest account directorem. Obecnie odpowiada za dział client service oraz mocno angażuje się w prace kreatywne. Prowadził projekty dla marek takich jak Puma Create, przed ostatnimi wyborami koordynował działania marketingowe Platformy Obywatelskiej w internecie. Brał udział w pozyskaniu kluczowych klientów agencji: Big Star, Polkomtel, Procter & Gamble Polska, Procter & Gamble Geneva, Maspex Wadowice, Kompania Piwowarska.

Szczepaniak jest pierwszym pracownikiem, który stał się partnerem firmy. Wkrótce kolejnym zostanie Paweł Sala, obecnie na stanowisku brand managera FreshMail (dział Opcomu wyspecjalizowany w działaniach e-mailmarketingowych).

Jeszcze w tym roku Opcom zamierza uruchomić dwie kolejne marki, pod którymi będą funkcjonować nowe dywizje agencji, a w roku 2009 – następne dwie. Nie jest wykluczone, że zarządzający nowymi markami pracownicy Opcomu staną się też ich udziałowcami.

W ramach Grupy Eskadra działają: Eskadra Marketing Services, Eskadra Events, Eskadra Szkolenia i Seminaria, Opcom Grupa Eskadra, Eskadra Market Place, Eskadra Publica. (AMS)