Kraj

Ania Dąbrowska promuje Nissana Micrę

Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpoczął współpracę z piosenkarką Anią Dąbrowską, która będzie ambasadorką marki Micra. Jak tłumaczą przedstawiciele...

Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpoczął współpracę z piosenkarką Anią Dąbrowską, która będzie ambasadorką marki Micra. Jak tłumaczą przedstawiciele koncernu, wizerunek artystki idealnie odpowiada grupie docelowej, do której kierowana jest ta marka. To samochód przede wszystkim dla młodych, aktywnych kobiet. Wizerunek Ani Dąbrowskiej zostanie wykorzystany w różnych formach komunikacji. Pierwszym efektem współpracy było pojawienie się Micry w teledysku promującym jej płytę. Ponadto Nissan został sponsorem trasy koncertowej “Micra Tour” i weźmie udział zarówno w trasie, jak i kampanii ją promującej, także poprzez ekspozycje samochodów w miejscach koncertów.

Kampania promująca płytę Ani Dąbrowskiej “polecaną przez Nissana Micrę” prowadzona jest w telewizji, radiu, na outdoorze, w internecie oraz poprzez działania z zakresu POS i wydarzenia specjalne. Całość wspierana jest działaniami PR. Działania promocyjne potrwają do końca br. Za ich planowanie, organizację i realizację odpowiada Mozaic, komórka Omnicom Media Group specjalizująca się m.in. w product placement. (BG)