Kraj

Warta wykorzystuje wakacje do promocji polis mieszkaniowych i turystycznych

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem "Polisa na beztroskie wakacje". Jej celem jest promocja sezonowych ubezpieczeń:...

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji “Warta” rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem “Polisa na beztroskie wakacje”. Jej celem jest promocja sezonowych ubezpieczeń: mieszkaniowego i turystycznego. Działania promocyjne potrwają do końca sierpnia br. Obejmują reklamę prasową w dziennikach, tygodnikach oraz magazynach wnętrzarskich i turystycznych. Reklamy zaplanowano również w internecie. Wsparciem kampanii ATL są działania niestandardowe, m.in. bezadresowy mailing wspólnie z ofertą AC, sponsoring pogody w TVN Meteo oraz citylighty zlokalizowane przy biurach podróży.

Reklamy podkreślają korzyści z posiadania obu polis. Warta Dom Komfort ma zapewniać sprawną organizację pomocy w sytuacjach awaryjnych w życiu codziennym. Warta Travel zaś daje m.in. pokrycie kosztów leczenia.

Kampanię od strony kreacji przygotowała agencja reklamowa G7. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. (BG)