PepsiCo wprowadziło nową formułę herbaty mrożonej – Lipton Ice Tea Lemon. Nowy smak jest jeszcze bardziej cytrynowy niż dotychczas. Zmianie towarzyszy szeroka kampania wspierająca, oparta głównie na emisji spotów TV, działaniach PR i eventach nadmorskich. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Kreację spotów zrealizowała agencja DDB Paryż, a działania PR prowadzi agencja Partner of Promotion.
W lipcu oraz sierpniu wszystkie smaki Lipton Ice Tea będą wspierane poprzez aktywności nad morzem. W ośmiu nadmorskich miejscowościach będą prowadzone promocje konsumenckie na platformie Strefy Aktywnego Wypoczynku Lipton Ice Tea. Turyści w zamian za etykiety Lipton Ice Tea będą mieli okazję skorzystać z atrakcji przygotowanych przez markę. Będą to ścianki wspinaczkowe, trampoliny, boiska do siatkówki, rowery etc., które będą znajdowały się na plażach oraz w centrum miasteczek. Etykiety z butelek będzie można wymienić także na gadżety, m.in.: parawany plażowe, zestawy dla dzieci, torby plażowe, T-shirty etc. Za promocje konsumenckie odpowiedzialna będzie agencja Adliner Sp. z o.o. (MKS)