Kraj

UPC Polska rozpoczyna kolejny etap kampanii promującej usługi cyfrowe

UPC Polska rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej, która promuje nową usługę operatora - ofertę cyfrową. W komunikacji wykorzystana zostanie m.in....

UPC Polska rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej, która promuje nową usługę operatora – ofertę cyfrową. W komunikacji wykorzystana zostanie m.in. reklama mobilna. Działania prowadzone będą w lipcu w Warszawie, Katowicach, Opolu i Wrocławiu. Kampanię przygotowała agencja Arip.

Zasięg działań marketingowych poszerzany jest wraz z rozwojem dostępności oferty w kolejnych miastach. Budżet projektu nie został ujawniony. We wcześniejszym etapie wykorzystywano reklamę telewizyjną. Przygotowano też stoiska promocyjne w wybranych kinach wielosalowych i sieciach handlowych. Przy najnowszych działaniach komunikacyjnych UPC Polska współpracowała oprócz agencji Arip z domem mediowym MediaVest i agencją CDN Event. (PM)