Brainshop U-boot stworzyła – prawdopodobnie jako pierwsza w Polsce agencja – dział EcoMarketingu. Nowa oferta jest podsumowaniem doświadczeń firmy w tej dziedzinie oraz obserwacji najnowszych trendów marketingowych i lifestyle’owych na świecie. Za koordynację pracy działu oraz wdrażanie nowych narzędzi EcoMarketingu odpowiada Karol Spława-Neyman.
Brainshop U-boot realizuje filozofię young & trendy communication brands przy użyciu metod i narzędzi ekologicznych.
Brainshop U-boot na początku swojej aktywności na rynku realizowała niestandardowe działania marketingowe, promując guerilla marketing oraz wykorzystując ekofilozofię i ekonarzędzia do tworzenia obiektów reklamowych.
Jak mówi Aleksandra Mątkiewicz, dyr. zarządzający U-boota, przyszedł czas na ustrukturyzowanie działań z zakresu EcoMarketingu, stąd decyzja o stworzeniu odpowiedniego działu, którego praca skoncentruje się wyłącznie na promocji i realizacji ekologicznych patentów reklamowych. (DD)