Kraj

Y&R autorem kampanii nowej marki Danacol

Agencja Young & Rubicam przygotowała kampanię dla nowej marki firmy Danone - Danacol, produktu mlecznego obniżającego poziom cholesterolu. Kampania ma...

Agencja Young & Rubicam przygotowała kampanię dla nowej marki firmy Danone – Danacol, produktu mlecznego obniżającego poziom cholesterolu. Kampania ma na celu uświadomienie społeczeństwu, że problem podwyższonego cholesterolu jest bardzo powszechny – z badań WHO wynika, że aż 70 proc. Polaków powyżej 35. roku życia ma podwyższony cholesterol. Akcja ma także zmotywować konsumentów do działania wspomagającego obniżenie jego poziomu.

Grupę docelową stanowią przede wszystkim osoby powyżej 40. roku życia. Adresatami kampanii są zwłaszcza ci konsumenci, którzy już wiedzą, że ich poziom cholesterolu jest powyżej normy. W kampanii prasowej nacisk kładziony jest szczególnie na fakt, iż podwyższony cholesterol to problem, który dotyka zarówno kobiet, jak i mężczyzn.

Kampania obejmuje większość środków przekazu – telewizję, prasę oraz internet. Działania mediowe koordynuje dom mediowy MediaCom Warszawa. (MKS)