Kraj

GfK Polonia wzmacnia skład zespołów badawczych

Do działów badawczych GfK Polonia dołączyły nowe osoby: Małgorzata Milczarczyk, Tomasz Milczarczyk, Przemysław Chmiel i Helena Górka. Małgorzata Milczarczyk obejmie...

Do działów badawczych GfK Polonia dołączyły nowe osoby: Małgorzata Milczarczyk, Tomasz Milczarczyk, Przemysław Chmiel i Helena Górka. Małgorzata Milczarczyk obejmie stanowisko project managera i będzie odpowiadać za sektor ubezpieczeniowy, bankowy, branżę samochodową, telekomunikacyjną i medialną. Przez ostatnich 8 lat pełniła funkcję kierownika projektów badawczych w PBS DGA. Tomasz Milczarczyk w GfK Polonia odpowiadać będzie za badania ilościowe ze szczególnym uwzględnieniem testów konceptów i produktów, testów komunikacji marketingowej i badań dla sektora FMCG. Poprzednio pracował w IQS and Quant Group, a potem w PBS DGA. Przemysław Chmiel dołącza do zespołu mystery shopping. Wcześniej pracował w IQS and Quant Group i PBS DGA w zespołach ilościowo-jakościowych. W przypadku Heleny Górki jest to powrót do firmy macierzystej – pracę jako badacz rynku zaczynała właśnie w GfK Polonia. Obecnie poprowadzi projekty jakościowe. Do GfK Polonia dołączyła również Katarzyna Kossakowska. Na stanowisku business development managera będzie odpowiedzialna za zdobywanie nowych klientów oraz za rozwój technologii badawczych. Ostatnio pracowała w ACNielsen w Anglii.

– Zatrudnienie nowych osób pozwoli nam na wzmocnienie istniejących już zespołów badawczych, obsługę kolejnych klientów i wprowadzenie nowych metod i narzędzi badawczych – mówi Agnieszka Sora, dyrektor zarządzający GfK Polonia.

Wszystkie ww. nowe osoby ostatnio pracowały w PBS DGA. W DS “MMP” z 13 i 17 marca br. pisaliśmy, że PBS DGA wydziela nowe działy badań i zatrudnia część zespołu GfK Polonia. W tej grupie była Helena Górka, która teraz wraca do GfK Polonia. (PM)