Kraj

GALPOSTER TWORZY SIEĆ NOŚNIKÓW NA BASENACH PŁYWACKICH

Ogólnopolską sieć nośników typu indoor zlokalizowanych na terenie basenów pływackich tworzy firma reklamy zewnętrznej Galposter. Za projekt ten odpowiada dział...

Ogólnopolską sieć nośników typu indoor zlokalizowanych na terenie basenów pływackich tworzy firma reklamy zewnętrznej Galposter. Za projekt ten odpowiada dział marketingu sportowego spółki działający pod nazwą Mediathlon. W pierwszej fazie realizacji utworzona zostanie sieć 450 naściennych konstrukcji o formacie 1,8×1,2 m umieszczona na terenie 70 obiektów pływackich. Ich sprzedaż ma się rozpocząć w marcu br. Docelowo ma ich być ok. 1,5 tys. na blisko 200-220 pływalniach. Finalizacja budowy sieci ma nastąpić w sierpniu br. Powierzchnie reklamowe o nazwie poolboard będą sprzedawane w pakietach. Pakiet podstawowy (50 tablic na 25 basenach) ma kosztować 7,5 tys. dol. za miesiąc ekspozycji reklamy. Realizację projektu poprzedziło wykonanie badań przez instytuty badawcze GfK Polonia oraz ARC Rynek i Opinia, które pozwoliły m.in. na oszacowanie wielkości widowni reklam umieszczonych na basenach oraz stworzenie jej profilu socjodemograficznego. Jak twierdzi Maria Ceran, dyrektor Mediathlonu, negocjacje w sprawie przeprowadzenia pierwszych kampanii reklamowych prowadzone są już z producentami kosmetyków, artykułów sportowych, napojów chłodzących i słodyczy. (JP)