Przetargi

Next zdobył internetową część mediowego budżetu Eurobanku

Next, internetowa komórka Starcom MediaVest, zwyciężył w przetargu Eurobanku na planowanie i zakup internetu. Eurobank z uwagi na rosnące znaczenie...

Next, internetowa komórka Starcom MediaVest, zwyciężył w przetargu Eurobanku na planowanie i zakup internetu. Eurobank z uwagi na rosnące znaczenie internetu w strategii mediowej zdecydował się na przegląd agencji pod tym kątem. Do udziału w konkursie zaprosił Next (z którym współpracował już jako klient Starcomu), a także ACR, Hypermedia, Adv.pl i Media Contacts. Na short-liście pozostały Next i ACR, które w finale konkursu przygotowywały dla Eurobanku zadanie praktyczne. – Chodziło o sprawdzenie jakości codziennej współpracy z agencjami, a także ocenę efektywności zaplanowanej przez nie kampanii – mówi Piotr Gajdodzinow, kierownik ds. badań i mediów w Eurobanku. Zlecona agencjom kampania była oceniona pod kątem liczby wygenerowanych pytań do klienta.

W wyniku przetargu cały budżet Eurobanku pozostaje w grupie Starcom MediaVest. Umowa ze Starcomem i Next jest zawarta na czas nieokreślony. (JN)