Kraj

Legia Warszawa otwiera stoiska w centrach handlowych

Klub piłkarski Legia Warszawa będzie uruchamiać w warszawskich centrach handlowych własne stoiska. Obrandowane stoiska wyspy mają być łącznikiem komunikacyjnym między...

Klub piłkarski Legia Warszawa będzie uruchamiać w warszawskich centrach handlowych własne stoiska. Obrandowane stoiska wyspy mają być łącznikiem komunikacyjnym między klubem a kibicami. Już uruchomiono dwa takie miejsca – w galerii Blue City i w centrum handlowym Ursynów. W wyspach można kupić gadżety i pamiątki klubowe oraz wyrobić sobie nową kartę kibica upoważniającą do uczestnictwa w meczach na stadionie Legii i w meczach wyjazdowych. W przyszłości w wyspach zostanie uruchomiona dystrybucja karnetów i biletów. Nowe punkty Legii będą miejscem organizacji promocji sprzedaży, konkursów i akcji z udziałem piłkarzy zespołu. – Jesteśmy przekonani o potrzebie rynkowej takich wysp. Wielu warszawiaków nigdy nie było na stadionie przy Łazienkowskiej. Chcemy przekazać szerokiej opinii, że Legia to nowoczesny i otwarty klub – mówi Kornel Eljaszewicz, dyr. ds. sponsoringu i promocji Legii Warszawa.

Do tej pory Legia sprzedawała gadżety i pamiątki klubowe w sklepie przy stadionie oraz w sklepie internetowym. (MKS)