Kraj

NBC Universal uruchamia polskie biuro

NBC Universal, nadawca kanałów tematycznych, w ciągu dwóch najbliższych miesięcy uruchomi polskie biuro. Wiadomo już, że zarządzać nim będzie dwóch...

NBC Universal, nadawca kanałów tematycznych, w ciągu dwóch najbliższych miesięcy uruchomi polskie biuro. Wiadomo już, że zarządzać nim będzie dwóch menedżerów, z których jeden bezpośrednio odpowiadać będzie za działania marketingowe stacji dostępnych w Polsce, czyli Universal, Sci Fi, Hallmark Channel i Movies 24. Nadawca chce zintensyfikować komunikację rynkową. Kampanię wspierającą debiut stacji na polskim rynku nadawca przygotowywał sam we współpracy z domem mediowym Starcom. Colin McLeod, managing director NBC Universal w Europie Środkowo-Wschodniej, zapowiadał wcześniej powstanie polskiego oddziału firmy i nie wykluczył, że w przyszłości możliwe jest poszerzenie portfolio stacji TV.

NBC Universal zadebiutowała ze swoimi kanałami w Polsce pod koniec 2007 r. Obecnie współpracuje w Polsce z domem sprzedaży At Media (sprzedaż czasu reklamowego) i agencją MMD (public relations). (PM)