Kraj

Andrzej Izraelski, dyrektor ds. rozwoju Jutrzenki, opuszcza firmę

Andrzej Izraelski, dyr. rozwoju firmy Jutrzenka SA, odpowiedzialny m.in. za działania marketingowe i komunikacyjne Jutrzenki, Ziołopeksu oraz Helleny, odejdzie z...

Andrzej Izraelski, dyr. rozwoju firmy Jutrzenka SA, odpowiedzialny m.in. za działania marketingowe i komunikacyjne Jutrzenki, Ziołopeksu oraz Helleny, odejdzie z firmy z końcem lipca. Jego obowiązki zostaną rozdzielone między Annę Szmyt, kierownika marketingu części słodkiej, która nadal będzie zajmować się tą częścią biznesu firmy, oraz Pawła Grzegorka, dyr. sprzedaży firmy Ziołopex, który przejmie pieczę nad marketingiem przypraw oraz marketingiem napojów Hellena. Nieoficjalnie wiadomo, że Jutrzenka jest w trakcie poszukiwania następcy Andrzeja Izraelskiego.

Andrzej Izraelski pracował w Jutrzence od listopada 2006 r. Wcześniej był związany z firmą Polski Ogród jako dyr. marketingu, oraz z Rieber Foods Polska. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. (MKS)