Zagranica

Pięć agencji walczy o globalny budżet Hyatta wart 40 mln dol.

Amerykańska sieć hoteli Hyatt po rozstaniu z agencją Euro RSCG przystąpiła do ostatecznej selekcji agencji ubiegających się o obsługę globalnego...

Amerykańska sieć hoteli Hyatt po rozstaniu z agencją Euro RSCG przystąpiła do ostatecznej selekcji agencji ubiegających się o obsługę globalnego budżetu reklamowego wartego 40 mln dol. Władze firmy zawęziły finałową listę do pięciu uczestników. Hyatt nie potwierdził nazw finalistów, ale media wymieniają wśród nich: The Martin Agency, BBDO, Bartle Bogle Hegarty, Cutwater i Publicis & Hal Riney. Do końca miesiąca mają się odbyć prezentacje ostatecznych ofert.

Przetarg skupia się na głównym brandzie Hyatt, nie obejmuje budżetów Hyatt Place bądź Hyatt Summerfield Suites. (MS na podst. “BrandRepublic” i “AdWeek”)