Kraj

Zmienione "Metro" ma lepiej docierać do młodych osób

Odświeżone "Metro" (Agora SA) pojawi się na rynku 8 sierpnia br., w dniu rozpoczęcia letniej olimpiady. Nowy wygląd bezpłatnego dziennika...

Odświeżone “Metro” (Agora SA) pojawi się na rynku 8 sierpnia br., w dniu rozpoczęcia letniej olimpiady. Nowy wygląd bezpłatnego dziennika ma podkreślić jego charakter, czyli gazety kierowanej do młodego, wielkomiejskiego odbiorcy. Zdaniem Joanny Parczyńskiej, dyrektora pionu prasy bezpłatnej w Agorze, obecnie nie ma mediów, które w tak głęboki sposób zajmowałyby się problemami młodego pokolenia. Jednocześnie jest to grupa atrakcyjna dla reklamodawców, do której również trudno dotrzeć. Natomiast odświeżone “Metro” ma ułatwić dotarcie do tej grupy docelowej.

Nowa makieta “Metra” ma być bardziej przejrzysta oraz pojemna pod względem informacji, pojawiać się będzie również więcej zdjęć reporterskich. Zwiększy się też liczba stron przeznaczonych na wiadomości kulturalne.

Nakład dziennika nie zmieni się. Obecnie wynosi on średnio 0,5 mln egz. (JD)