Rowenta, producent sprzętu elektrycznego, wprowadza nową linię odkurzaczy Silence Force. Ich debiutowi towarzyszy kampania reklamowa. Jej celem jest wypromowanie i podkreślenie walorów produktu Rowenty jako najcichszego na rynku spośród odkurzaczy w swojej kategorii. Jest to pierwsza kampania Rowenty w segmencie odkurzaczy.
Kampania wystartowała wczoraj, potrwa miesiąc. Obejmuje głównie stacje telewizyjne (TVN, Polsat, TVN Siedem, TV4, Polsat 2, AXN, Comedy Central, Hallmark, Kuchnia.TV, Tele5, VH1, Zone Romantica, Puls), działania BTL i PR. Promocja w punktach sprzedaży obejmuje nagrody dla kupujących, podkreślające unikatowe walory odkurzaczy – płyty z muzyką relaksacyjną oraz masażery do stóp.
Adaptacją kreacji na rynek polski zajęła się agencja Publicis, za działania public relations odpowiada Edelman, strategię mediową przygotował MindShare Polska. (BG)