Kraj

Rowenta promuje ciche odkurzacze

Rowenta, producent sprzętu elektrycznego, wprowadza nową linię odkurzaczy Silence Force. Ich debiutowi towarzyszy kampania reklamowa. Jej celem jest wypromowanie i...

Rowenta, producent sprzętu elektrycznego, wprowadza nową linię odkurzaczy Silence Force. Ich debiutowi towarzyszy kampania reklamowa. Jej celem jest wypromowanie i podkreślenie walorów produktu Rowenty jako najcichszego na rynku spośród odkurzaczy w swojej kategorii. Jest to pierwsza kampania Rowenty w segmencie odkurzaczy.

Kampania wystartowała wczoraj, potrwa miesiąc. Obejmuje głównie stacje telewizyjne (TVN, Polsat, TVN Siedem, TV4, Polsat 2, AXN, Comedy Central, Hallmark, Kuchnia.TV, Tele5, VH1, Zone Romantica, Puls), działania BTL i PR. Promocja w punktach sprzedaży obejmuje nagrody dla kupujących, podkreślające unikatowe walory odkurzaczy – płyty z muzyką relaksacyjną oraz masażery do stóp.

Adaptacją kreacji na rynek polski zajęła się agencja Publicis, za działania public relations odpowiada Edelman, strategię mediową przygotował MindShare Polska. (BG)