Zagranica

P&G zamierza sprzedać markę ThermaCare

Procter & Gamble zamierza sprzedać markę przeciwbólowych gorących kompresów ThermaCare. Brand został wprowadzony na rynek w 2002 r. i w...

Procter & Gamble zamierza sprzedać markę przeciwbólowych gorących kompresów ThermaCare. Brand został wprowadzony na rynek w 2002 r. i w USA generuje ok. 80 mln dol. przychodów rocznie. W Europie ThermaCare oferowany jest w czterech krajach i daje ok. 20 mln dol. rocznie.

Prezes P&G A.G. Lafley traktuje branżę farmaceutyczną i medyczną jako kluczowe dla firmy, jednak prawdopodobnie decyzja o pozbyciu się ThermaCare wynika z braku możliwości rozszerzenia marki oraz pojawieniu się naśladowców produktu. Niedawno P&G popisało umowę o współpracy ze Swiss Precision Diagnostics w celu wprowadzenia na rynek zestawów do domowej diagnostyki. (“Advertising Age”)