Przetargi

PARP prowadzi przetarg na kampanię promocyjną i obsługę PR

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła przetarg na przygotowanie, realizację i koordynację w bieżącym roku spójnej kampanii promocyjnej oraz działań public...

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła przetarg na przygotowanie, realizację i koordynację w bieżącym roku spójnej kampanii promocyjnej oraz działań public relations. Dotyczą one aktywności realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, m.in.: opracowania koncepcji promocji, doboru kanałów dotarcia do grup docelowych, reklam prasowych, emisji spotów i audycji radiowych itp. Celem kampanii jest m.in. budowanie świadomości społecznej o istnieniu Programu Kapitał Ludzki, informowanie o tym, jakie daje możliwości i jakie korzyści przynosi itp. Ponadto kampania ma pomóc budować pozytywny wizerunek programów operacyjnych oraz instytucji zaangażowanych w ich wdrażanie.

PARP zamierza przeznaczyć na działania objęte przetargiem ponad 480 tys. zł. Warunkiem udziału w konkursie jest wpłata wadium w wysokości 10 tys. zł. Przetarg trwa do 19 sierpnia br. (BG)