Kraj

Ewa Bolesta-Zielińska marketing managerem kanałów NBC w Polsce

NBC Universal Global Networks powołało Ewę Bolestę-Zielińską na stanowisko menedżera marketingu i komunikacji kanałów tematycznych w Polsce. To nowe stanowisko...

NBC Universal Global Networks powołało Ewę Bolestę-Zielińską na stanowisko menedżera marketingu i komunikacji kanałów tematycznych w Polsce. To nowe stanowisko w firmie. Ewa Bolesta-Zielińska będzie odpowiedzialna za działania marketingowe na terenie Polski kanałów: Sci Fi, Universal Channel, Hallmark Channel, Movies24 i KidsCo. Colin McLeod, managing director CEE NBC Universal Global Networks, zapowiedział, że wkrótce do polskiego zespołu dołączy również osoba odpowiedzialna za dystrybucję, co będzie kolejnym krokiem do otwarcia polskiego biura nadawcy.

Ewa Bolesta-Zielińska ostatnio pełniła funkcję dyrektora PR i marketingu kanałów National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo Wild, National Geographic Channel HD) oraz kanałów z portfolio BBC (BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, CBeebies) w firmie Program Sp. z o.o. Karierę zawodową rozpoczynała w dziale marketingu Wizji TV. Potem była m.in. kierownikiem marketingu kanałów Minimini, ZigZap/Hyper, Planete, Ale Kino!, Kuchnia.tv w spółce Canal Plus Cyfrowy. Pracowała również w Zone Vision Poland, gdzie zarządzała kanałami tematycznymi tego nadawcy. (PM)