Kraj

Pascal przygotował miniprzewodnik po Krakowie na zlecenie Coca-Coli

Na zamówienie Coca-Cola HBC Polska wydawnictwo Pascal przygotowało miniprzewodnik po Krakowie. 50 tys. książeczek będzie dołączonych do napoju Coca-Cola sprzedawanego...

Na zamówienie Coca-Cola HBC Polska wydawnictwo Pascal przygotowało miniprzewodnik po Krakowie. 50 tys. książeczek będzie dołączonych do napoju Coca-Cola sprzedawanego w punktach gastronomicznych obsługujących turystów w Krakowie. Jest to jeden z elementów kampanii “Kraków po radosnej stronie życia”.

Przewodnik Pascala zawiera podstawowe informacje dotyczące zabytków Krakowa, zaprezentowano w nim także ciekawe restauracje, kawiarnie, miejsca noclegowe czy kalendarz imprez, które odbywają się w mieście. Projekt okładki miniprzewodnika nawiązuje do innych elementów letniej kampanii promocyjnej firmy Coca-Cola. (MKS)