Kraj

Pół miliona sprzedanych egzemplarzy pierwszego relaunchowanego "Naj"

Według szacunków wydawnictwa G+J Polska pierwszy numer relaunchowanego "Naj" rozszedł się w nakładzie ponad 0,5 mln egz. Odświeżony magazyn wszedł...

Według szacunków wydawnictwa G+J Polska pierwszy numer relaunchowanego “Naj” rozszedł się w nakładzie ponad 0,5 mln egz. Odświeżony magazyn wszedł na rynek 30 czerwca br. Relaunchowi magazynu towarzyszy kampania reklamowa przygotowana we współpracy z Young & Rubicam Brands i domem mediowym Starcom. W kampanii wykorzystywany jest wizerunek aktorki Joanny Kurowskiej. Pierwszy numer (bez gadżetu) kosztował 0,5 zł, a kolejny – 1 zł.

Według danych ZKDP za kwiecień br. średnia sprzedaż ogółem “Naj” wyniosła 181,5 tys. egz., mniej od wyników osiągniętych przez bezpośrednie konkurentki: “Tinę” (Bauer) – 371,7 tys. egz., “Przyjaciółkę” (Edipresse) – 247,9 tys. egz., “Panią Domu” (Marquard) – 215,8 tys. egz. (JD)