Przetargi

Media Concept zdobył budżet Stołecznej Estrady

Media Concept wygrał przetarg Stołecznej Estrady na zakup powierzchni reklamowych (outdoor i metro) na potrzeby Warszawskiego Festiwalu Skrzyżowania Kultur 2008....

Media Concept wygrał przetarg Stołecznej Estrady na zakup powierzchni reklamowych (outdoor i metro) na potrzeby Warszawskiego Festiwalu Skrzyżowania Kultur 2008.

Zwycięska agencja pokonała w konkursie czterech konkurentów: agencję Sadowski z Krakowa, Printman Adam Kochanowski z Białegostoku, agencję reklamową DSK i agencję Shade Design.

O wyborze Media Concept zdecydowała najniższa cena zakupu nośników, jaką zagwarantował ten dom mediowy – ok. 132,2 tys. zł brutto. Najwyższą cenę miała oferta agencji Shade Design – blisko 203,9 tys. zł brutto (według informacji upublicznionych przez Stołeczną Estradę).

Warszawski Festiwal Skrzyżowania Kultur 2008 odbędzie się między 13 a 21 września br. Kampania promująca na stołecznych billboardach i w metrze zaplanowana jest na wrzesień br. (BG)