M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

THOMSON CONSUMER ELECTRONICS POLAND WYBRAŁ AGENCJĘ PR

Serwis Dzienny | 6 marca 2001, 00:00

Agencja Feedback/Hill and Knowlton wygrała przetarg na obsługę budżetu public relations firmy Thomson Consumer Electronics Poland (TCE). Jego wysokość nie...

Agencja Feedback/Hill and Knowlton wygrała przetarg na obsługę budżetu public relations firmy Thomson Consumer Electronics Poland (TCE). Jego wysokość nie została ujawniona. Do końcowego etapu przetargu na obsługę PR wybrane zostały trzy agencje: ComPress SA, First PR i Feedback/Hill and Knowlton Sp. z o.o. Jak twierdzi Norbert Machaj, dyrektor marketingu TCE Poland, przetarg miał początkowo wyłonić agencję sieciową, która obsługiwałaby budżet PR firmy również w Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Rosji, ale ze względu na nierówny poziom usług proponowanych przez te agencje w poszczególnych krajach budżet został podzielony. Do tej pory TCE Poland opracowywała projekty PR we własnym zakresie, a obecna zmiana strategii spowodowana jest rosnącą ilością wprowadzanych na rynek produktów. TCE należy do Thomson Multimedia i zajmuje się sprzedażą oraz marketingiem elektroniki użytkowej (telewizorów, mgnetowidów, sprzętu audio i kamer wideo) produkowanej między innymi w zakładach Thomsona w Polsce - Thomson Polkolor Piaseczno i Thomson Polkolor Żyrardów. Sprzedaż TCE Poland wyniosła w zeszłym roku 260 mln zł. Już w tej chwili agencja Feedback/Hill and Knowlton, należąca do grupy WPP, opracowuje dla TCE Poland 10 nowych projektów PR. Budżet reklamowy TCE Poland obsługuje agencja Publicis, natomiast zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Optimedia Poland. (PR)