Kraj

Sprzedaż zmienionego "Bingo" na poziomie ok. 64 tys. egz.

"Bingo", magazyn shoppingowy zmieniony od połowy kwietnia br. przez Axel Springer Polska, na podstawie danych wydawcy osiągnął zaraz po modyfikacji...

“Bingo”, magazyn shoppingowy zmieniony od połowy kwietnia br. przez Axel Springer Polska, na podstawie danych wydawcy osiągnął zaraz po modyfikacji sprzedaż na poziomie ok. 64 tys. egz. Małgorzata Barankiewicz, dyr. zarządzający ds. czasopism w Springerze, skomentowała, że jest to wynik satysfakcjonujący wydawcę.

Gdy odmienione “Bingo” przygotowywano do startu, Springer mówił nawet o możliwości osiągnięcia ok. 100-tys. sprzedaży. Na kampanię tytułu, który stał się miesięcznikiem, a wcześniej (od kwietnia 2007 r.) ukazywał się nieregularnie, wydawca przeznaczył ok. 5 mln zł.

Według ostatnio podsumowanych danych przez ZKDP za kwiecień br. w segmencie shoppingowym “Avanti” (Agora SA) miało średnią sprzedaż ogółem ok. 197,8 tys. egz., a “Hot. Moda & Shopping” (Edipresse Polska) – 77,3 tys. egz. (KP)