Kraj

Karolina Bourgeon-Zielińska client service directorem Great Open House

Karolina Bourgeon-Zielińska awansowała na nowo utworzone stanowisko client service directora w firmie marketing services Great Open House. Pracę w agencji...

Karolina Bourgeon-Zielińska awansowała na nowo utworzone stanowisko client service directora w firmie marketing services Great Open House. Pracę w agencji rozpoczęła w kwietniu br. na stanowisku account directora. Następnie została group account directorem. Karolina Bourgeon-Zielińska będzie się zajmowała wszystkimi dotychczasowymi klientami współpracującymi z agencją. Będzie zarządzała zespołem liczącym około 20 osób – zarówno accountami, jak i zespołem kreatywnym.

Od 13 lat Karolina Bourgeon-Zielińska związana jest z marketingiem bezpośrednim, wcześniej współpracowała z Krajową Agencją “Marcomi” oraz z grupą Ogilvy. Wśród jej klientów byli m.in.: Leroy Merlin, Michelin, GSK.

Great Open House jest agencją full service BTL. Aktualnie prowadzi kilka niestandardowych projektów dla: Polkomtela, Diageo, Krafta i Urzędu Miasta Łodzi, wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingu zintegrowanego.

Robert Kołodziejczyk, prezes zarządu Great Open House, mówi, że awans Karoliny Bourgeon-Zielińskiej to początek zmian w strukturze zarządu business unitu warszawskiego Great Open House. (MF)