Kraj

West wykorzystuje narzędzia interaktywne w konkursie dla konsumentów

Agencja interaktywna MobiJoy! przygotowała dla marki papierosów West (Imperial Tobacco) w ramach akcji "Make It Your Summer" pakiet interaktywnych rozwiązań:...

Agencja interaktywna MobiJoy! przygotowała dla marki papierosów West (Imperial Tobacco) w ramach akcji “Make It Your Summer” pakiet interaktywnych rozwiązań: SMS, IVR, wideo na telefon komórkowy oraz witrynę internetową w postaci tradycyjnej i lite na potrzeby komórek. Realizowany projekt jest efektem wygranego przetargu. Nazw i liczby agencji uczestniczących w konkursie nie podano.

Mechanizm akcji promocyjnej “Make It Your Summer” oparty jest na unikatowym kodzie umieszczonym na insercie dołączonym do opakowania oraz połączeniu kilku technologii zapewniających dwustronną, interaktywną komunikację. Wykorzystanie jednocześnie kilku interaktywnych narzędzi ma zwiększyć zaangażowanie klientów. Dominującym kanałem komunikacji jest mobile, który umożliwia udział w zabawie i zapewnia m.in. dostęp do specjalnej strony internetowej zoptymalizowanej na potrzeby telefonu komórkowego. Prezentowane jest na niej wideo ściśle związane z jednym z etapów konkursu. Interaktywna komunikacja skorelowana jest także z tradycyjną stroną internetową www.west.pl.

Konkurs podzielony jest na trzy etapy. Rejestracja następuje poprzez wysłanie SMS-em unikatowego kodu zamieszczonego na insercie wewnątrz opakowania. Po udzieleniu SMS-em poprawnej odpowiedzi uczestnik może spodziewać się połączenia telefonicznego wykonanego w sposób automatyczny przez system IVR. Etap drugi angażuje interaktywnie gracza, który po wysłuchaniu nagranej opowieści wysyła SMS-a i tym samym zamawia kolejne pytanie. W trzecim etapie konkursu zawodnik odpowiada również SMS-em na pytanie dotyczące krótkiego filmu, który został mu wyświetlony poprzez telefon komórkowy. (BG)