Kraj

Diana Wasilewska marketing managerem Motoroli w Polsce; Małgorzata Matusiewicz awansuje w regionie

Diana Wasilewska, dotychczas account director w agencji Gruppa66 Ogilvy, przechodzi do Motorola Polska (agencja pracuje dla tego klienta), gdzie obejmie...

Diana Wasilewska, dotychczas account director w agencji Gruppa66 Ogilvy, przechodzi do Motorola Polska (agencja pracuje dla tego klienta), gdzie obejmie stanowisko marketing managera. Przejmie tym samym koordynację marketingu telefonów komórkowych Motoroli na naszym rynku od Małgorzaty Matusiewicz, dotychczasowej szefowej marketingu na Polskę i Europę Środkową i Wschodnią, która awansowała na stanowisko marketing managera mobile devices na region Central and Northern Europe (czyli rozszerzy zakres działań na Europę Północną: Skandynawię, Danię oraz państwa bałtyckie).

Diana Wasilewska ukończyła Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z reklamą związana jest od 1995 r. Pierwszą pracę podjęła w Małopolskiej Agencji Reklamowej “Galicja”, a następnie była w agencjach: McCann Erickson, Leo Burnett i Young & Rubicam. W 2004 r. objęła stanowisko account directora w Gruppa66 Ogilvy. Pracowała dla takich marek, jak: Coca-Cola, Colgate-Palmolive, Hasbro, Liberty Direct, Lubella, Motorola, PLL LOT, Sony, Sprite, Star Chips.

Małgorzata Matusiewicz w Motoroli pracuje od 5 lat, wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała na różnych stanowiskach marketingowych: w agencji Leo Burnett, w koncernach Gillette i Johnson & Johnson. (MB)