Kraj

EMLab kupił udziały w Grupie Eskadra

Agencja marketingu doświadczeń EM Lab kupiła 10 proc. udziałów w spółce Grupa Eskadra. Pakiet udziałów w agencji został nabyty od...

Agencja marketingu doświadczeń EM Lab kupiła 10 proc. udziałów w spółce Grupa Eskadra. Pakiet udziałów w agencji został nabyty od Tomasza Michalika, właściciela agencji interaktywnej Insignia, który nie jest powiązany z managementem Eskadry ani operacyjnie zaangażowany w tę spółkę. Wartość transakcji nie została ujawniona.

– Eskadra to marka bardzo dobrze znana na rynku. Pozyskanie udziałów w jednej ze spółek tworzących grupę komunikacyjną Eskadra jest ważne w strategii naszego rozwoju – mówi Tomasz Grzybowski, członek rady nadzorczej EMLab.

Julian Kozankiewicz, prezes EMLabu, nie odpowiedział na pytanie, czy jego firma będzie powiększać swoje zaangażowanie w Eskadrę. Stwierdził natomiast, że EMLab w dalszym ciągu rozmawia z różnymi podmiotami na temat ewentualnych akwizycji. Na razie nie jest przewidziana współpraca EMLabu i Eskadry na poziomie operacyjnym.

W 2007 r. Grupa Eskadra uzyskała przychody na poziomie 13 mln 124 tys. zł. Zysk brutto wyniósł 552 tys. zł, a zysk netto – 371 tys. zł. (TW)