Kraj

Roman Górny ma kreować nową strategię marketingową Herbapolu

Roman Górny został prezesem zarządu Herbapolu Lublin. Zastąpił na tym stanowisku Grzegorza Sobeckiego. Górny ma mieć istotny wpływ m.in. na...

Roman Górny został prezesem zarządu Herbapolu Lublin. Zastąpił na tym stanowisku Grzegorza Sobeckiego. Górny ma mieć istotny wpływ m.in. na zarządzanie portfelem marek i tworzenie nowej strategii marketingowej spółki. Powody zmian personalnych nie zostały podane.

Do Herbapolu należą m.in. marki: Herbaciany Ogród, Zielnik Polski, Herbapol i Slim Figura. Marketer współpracuje z kilkoma agencjami reklamowymi, w tym m.in. z: Young & Rubicam Brands, Tippingpoint i Radną. W zakresie planowania i zakupu mediów jest związany z Universal McCann.

Górny pracował wcześniej w branży spożywczej, m.in. w przedsiębiorstwach: Bałtyk (producent słodyczy), a później Fazer Polska, Zakładach Przemysłu Tłuszczowego “Olvit”. W latach 2001-2005 był członkiem zarządu i wiceprezesem Polskiej Federacji Producentów Żywności skupiającej większość dużych firm z tej branży w Polsce. Ostatnio pełnił funkcję prezesa w bakaliowej Atlancie. (JP)