Kraj

Bushmills osiągnął po debiucie 8,2 proc. udziałów w rynku

W ciągu około czterech miesięcy po launchu irlandzkiej whiskey Bushmills brand osiągnął 8,2 proc. udziałów wartościowych w segmencie (dane z...

W ciągu około czterech miesięcy po launchu irlandzkiej whiskey Bushmills brand osiągnął 8,2 proc. udziałów wartościowych w segmencie (dane z II-III br. według ACNielsen). Liderami rynku irlandzkiej whiskey są nadal Jameson (Wyborowa) i Tullamore Dew (Brown Forman Polska), które mają odpowiednio 33,9 oraz 35,4 proc. udziałów.

Bushmills pojawił się na polskim rynku pod koniec ub.r. Na początku br. marketer – firma Diageo – rozpoczął działania wspierające sprzedaż produktu. Akcję promocyjną wykorzystującą różne działania BTL przygotowała agencja Brand Support. Produkt był też promowany metodami marketingu szeptanego. W tym celu w Warszawie przy ulicy Chłodnej wynajęto na trzy tygodnie apartament typu loft. Odbywały się w nim imprezy dla liderów opinii. Tę akcję przygotowała agencja public relations Raczkiewicz Chenczke Consultants. (TW)