Kraj

REKLAMA NOWEJ OFERTY CADBURY ECLAIRS

Cadbury Wedel rozpocznie w połowie marca br. reklamę nowych cukierków toffi - Cadbury Eclairs Nut Dream z nadzieniem z orzechów...

Cadbury Wedel rozpocznie w połowie marca br. reklamę nowych cukierków toffi – Cadbury Eclairs Nut Dream z nadzieniem z orzechów laskowych. Reklamy pojawią się w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat i TV4) już w marcu. Kampanię prasową obejmującą magazyny kobiece zaplanowano na czerwiec br. Podstawową wersję spotów telewizyjnych wykonała agencja reklamowa Lintas Lowe GGK, a dodanie sekwencji poświęconych nowemu smakowi jest dziełem agencji Happy Hours. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative Media. Produkt będzie także promowany w punktach sprzedaży (przygotowano też materiały dla partnerów handlowych, planowane są również degustacje). W ramach działań promocyjnych przewidziano w marcu br. sponsoring nagrody publiczności 22. Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Cadbury Eclairs Nut Dream będą dostępne w opakowaniach 90-g (2,07 zł za opakowanie) i luzem (19,05 zł za kg). Cadbury Wedel jest liderem na rynku cukierków toffi z 53,3-proc. udziałem ilościowym (dane AC Nielsena, październik-listopad 2000 r.). Największym konkurentem Cadbury Eclairs jest producent cukierków Dumli – fińska firma Fazer, której udział rynkowy wynosi 17,7 proc. (MKS)